Projecte Sambori 2024

El Sambori és un projecte basat en fomentar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a eines de transformació social generadores d’oportunitats educatives i en lluita contra la segregació escolar.

Es tracta que l’alumnat trobi un canal per expressar la seva veu, incidint especialment en col·lectius tradicionalment infrarepresentats i creant sinergies entre els diferents membres de la comunitat educativa, però també amb altres entitats del seu entorn immediat per crear teixit cultural de base.

Hi pot participar l’alumnat que cursi educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà en centres educatius del Principat, la Franja, Andorra, la Catalunya Nord o l’Alguer durant el curs 2023-2024.

El límit per a la presentació de les propostes és el dia 8 d’Abril de 2024.

Més informació i inscripcions al següent enllaç.