La Clika – Curs 2022-23

La Clika és un projecte orientat a 2n de primària. Aprenem coreografies i cançons que fomenten l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme o la igualtat de gènere de la mà de La Clika, una colla d’amics d’una escola imaginària.

A principi de curs es fa una sessió de formació per a mestres (online, durada 2h) on proporcionen recursos pedagògics que estructuren l’aprenentatge de les cançons i les coreografies per tal d’interioritzar l’univers que representa La Clika.

A final de curs organitzen l’espectacle final a un teatre per a cantar i ballar amb la banda en directe, junt amb altres escoles de la zona. Les famílies paguen un preu d’entrada per a veure l’espectacle.

La participació en La Clika no té cap cost per al centre educatiu.

Actualment hi participen més de 300 escoles dels diferents territoris de parla catalana. Él que més atreu als petits són les cançons, composades per membres dels grups Xiula, Gertrudis o XerrameQ.

Escolta les cançons aquí: https://www.youtube.com/LACLIKA-CAT

Més informació i inscripcions.