Jornada Servei Comunitari Osona 30 i 31 de gener

Jornada que té com a objectiu donar a conèixer diferents experiències de Servei Comunitari, afavorir l’intercanvi entre centres i apropar entitats.

Lloc de realització: Institut Pous i Argila de Manlleu.
Està repartida en dos dies, 30 i 31 de gener de 2019 de 17:30 a 19:40.

Dimecres dia 30

Conferència : Servei Comunitari: Canvis educatius i innovació. Nous Models organitzatius. Reflexió
Sr. Martí Boneta, tècnic del Departament d’Educació.
Ponència / taller : Eines per fomentar la reflexió als projectes de Servei Comunitari, amb metodologia d’Aprenentatge Servei
Sra. Marta Ballvé  professora del Col·legi Mare de Déu dels Àngels de Barcelona. Membre del seminari de formadors d’ApS a l’ICE de la Universitat de Barcelona.

Dijous dia 31

Presentacions simultànies de diferents projectes de centres educatius i d’entitats.
Entitats:
Associació Hàbitats
Osonament
Sant Tomàs
ADEFFA – Associació en Defensa i Estudi de la Fauna i Flora Autòctona.
Centres:
Institut Vallbona d’Anoia – Vallbona d’Anoia
Institut Escola Arrels – Solsona
Institut Escola Sant Jordi – Navàs
Institut La Plana – Vic
Institut de Gurb
Col·legi Sagrats cors – Centelles

Inscripció: Podeu fer-la a partir d’aquest enllaç i  que també trobareu en el document adjunt.

INSCRIPCIÓ JORNADA