I English Day al Solsonès

El dia 16 de març l’alumnat de 3r de primària de tota la comarca ha celebrat el I English Day coincidint amb el dia de Saint Patrick, patró d’Irlanda. Aquesta festivitat és una oportunitat excel·lent per aprofundir en la cultura angloparlant, i per això hem fet una gimcana per Solsona.

La gimcana ha estat organitzada pel Seminari de Llengua Anglesa del Solsonès amb el recolzament i suport del Centre de Recursos Pedagògics . Ha estat dinamitzada per alumnes de 3r d’ESO dels tres centres de la comarca (Arrels II, Francesc Ribalta i IE Vall de Lord), que durant el primer trimestre van estar treballant la cultura irlandesa des de la matèria d’anglès. L’alumnat de primària ha participat a la gimcana,  en equips formats per nens i nenes de l’escola Arrels, Setelsis l’Institut Escola Vall de Lord, el Vinyet i la ZER del Solsonès. Després que un simpàtic “leprechaun” els donés la benvinguda a la plaça del Camp, han començat la gimcana en diferents punts de la ciutat i a cada punt els esperava una prova relacionada amb la cultura irlandesa i la llengua anglesa.

Des del Seminari d’Anglès del Solsonès volem posar en valor la participació de tots els centres de la comarca.