ÉS 8 DE MARÇ, SORTIM AL CARRER!

El proper divendres 8 de Març, en commemoració del Dia Internacional de la Dona, els centres educatius del Solsonès es preparen per a una jornada especial. El grup de treball de Coeducació de la comarca ha organitzat una concentració unitària a la Plaça del Camp a les 09:15h. Alumnat i professorat de tots els centres participaran en la lectura d’un manifest que reivindicarà la lluita constant pel feminisme. A més, portaran pòsters i pancartes amb lemes treballats amb els i les estudiants.

D’altra banda, al vestíbul de l’Auditori de la Sala Polivalent, podreu trobar una petita exposició anomenada Les dones hi som – i sempre hi hem estat”. Aquesta exposició es complementarà amb els pòsters i pancartes de la concentració. En aquest enllaç podreu veure la galeria amb els pòsters realitzats per l’alumnat del Solsonès.

Aquesta celebració és una oportunitat per continuar amb la important tasca de promoure la coeducació i la igualtat de gènere a la comarca. Esperem que la jornada sigui un èxit i que contribueixi a conscienciar i continuar la lluita per aquests valors. Us animem a participar-hi i sumar-vos a aquest esforç col·lectiu.

#8M #és8Msortimalcarrer