El Solsonès Coeduca: Les dones hi som -i sempre hi hem estat- 8 de març 2021. Comparteix a les xarxes!

Aquest curs 2020-2021 al Solsonès i coordinat pels Serveis Educatius, s’ha creat un grup de treball de coeducació format per docents d’infantil, primària, secundària i cicles de tots els centres de la comarca, per tal de centrar-se en la reflexió, el debat, la recerca i la formació relacionades amb la posada en pràctica d’iniciatives de coeducació, prevenció de la violència masclista i de gènere i educació afectiva-sexual.

Amb l’objectiu que l’alumnat del Solsonès contribueixi a dignificar el paper de les dones al llarg de la història reconeixent la seva tasca en àmbits diversos, s’ha creat la campanya Les dones hi som -i sempre hi hem estat-. Un treball on han col·laborat l’Escola Arrels I i II, Institut Francesc Ribalta, CEE Jeroni de Moragas, E. Setelsis, IE Vall de Lord, E. Vinyet i la ZER el Solsonès, per tal de fer una acció conjunta el 8 de març, dia de les dones. Aquesta exposició compta amb la col·laboració del Consell Comarcal, l’Ajuntament i la UBIC.

Així doncs, a partir del 8 de març i durant tot el mes, podreu veure en els diferents aparadors, espais públics i centres educatius de Solsona i Sant Llorenç de Morunys pòsters visibilitzant dones rellevants en la nostra societat.

A cada pòster hi ha un codi QR, amb el qual es podrà veure l’autoria del treball i com cada grup ha realitzat la seva tasca. CLIQUEU-LO!

Si voleu col·laborar en la difusió, podeu penjar a les vostres xarxes socials els plafons que trobeu etiquetant @gtcoedusolsones, @se_solsones i utilitzant els hashtags #LesDonesHiSomSolsones i #SolsonesCoeduca