Eines de comunicació virtual

Aquests dies molta gent està buscant maneres de poder-se comunicar i tenir reunions de treball amb diverses persones, ja siguin claustres, alumnes, formacions, equips de treball…

A continuació us facilitem algunes eines que us poden servir:

• Tutorial classroom: Es tracta d’un bon entorn virtual d’aprenentatge molt fàcil d’utilitzar tant per part dels mestres com dels alumnes. En aquest enllaç trobareu eines per a docents i per a alumnat.
  • Treball amb padlets: També us passem un enllaç per treballar amb padlets. Hi trobareu un vídeo de ll’escola el Turó (ens han donat autorització) amb les propostes que fan ells.
  • Meet de hangouts: Cliqueu a l’enllaç i s’obrirà un tutorial.
  • Jitsi meet: eina molt senzilla per crear videoconferències, no cal registrar-se i és gratuïta. Per iniciar una sessió nova cal prémer el botó START A CALL i posar un nom. Podem enviar l’adreça per correu electrònic amb qui vulguem connectar. TUTORIAL.
  • Zoom: en la versió gratuïta en principi només es pot fer servir durant 40′ i hi poden participar fins a 100 persones. Es pot fer servir en qualsevol dispositiu electrònic.