Celebració dels 25 anys de la Xarxa d’Escoles Verdes

La Xarxa d’Escoles Verdes estan de celebració fan 25è anys de la seva posada en funcionament i per aquest motiu han començat una nova campanya que s’anomena ACTUA X 25  que és el nom de la iniciativa que aglutina totes les accions que formen part dels actes de celebració dels 25 anys de la Xarxa d’Escoles Verdes.

Cada trimestre es presentaran 8 propostes d’accions per dur a terme amb l’alumnat i la comunitat educativa dels centres adscrits. D’aquesta manera, al llarg del curs es podran fer fins a 24 accions. A totes aquestes, s’hi afegirà una 25a que serà la Festa de Cloenda, on tots els centres que formen la Xarxa estaran convidats a participar-hi.

Les accions plantejades es divideixen en cinc categories diferents: Fer-ne ressò, Compartir, Fer Xarxa, Aprendre i Celebrar.  Us animem que les mireu.

Les 8 primeres propostes del primer trimestre les trobareu aquí