Acció de tardor de la Kílian Jornet Foundation

Enguany la Fundació Kilian Jornet amb la finalitat de contribuir i impulsar l’educació dels més joves proposa als docents i estudiants dels centres de Catalunya realitzar tres accions durant aquest curs escolar (tardor- hivern- primavera). Aquestes van dirigides a docents i alumnat des d’infantil batxillerat i formació professional.

Us compartim la primera acció amb l’objectiu de commemorar el Dia Internacional de Protecció de la Natura el dia 18 d’octubre amb una acció esportiva apostant per la protecció de la natura i educació amb un repte alhora esportiu i de protecció de la natura.

Com es farà? Doncs proposant a les escoles e instituts de fer equips amb el nombre de components que vulguin. Cada equip es proposarà un repte amb un nom que el representi. En aquest repte tothom hi te cabuda. I es podrà fer caminant, corrent, en bicicleta,…. L’objectiu és col·laborar entre el grup per aconseguir un objectiu i que el seu esforç ajudi a tirar endavant un projecte de protecció a la natura.

Des de la Fundació els hi enviaran una inscripció i un cop feta, un dorsal, així com eines per fer la recollida de donatius. La inscripció i el repte es podran fer des de l’1 de setembre al 15 d’octubre.

La Núria Picas, esportista i bombera serà l’ambaixadora d’aquesta acció.

Per a més informació: https://www.kilianjornetfoundation.org/ca/repteperlanatura/

“La pitjor amenaça per al nostre planeta és la creença que algú altre el salvarà” Robert Swan