6a edició #100tífiques

Obert el període d’inscripció de la campanya  #100tífiques 2024 que tindrà lloc el 7 de febrer, amb motiu del Dia Internacional de la Nena i la Dona a la Ciència (11 de febrer). El termini s’acaba el 12 de gener.

Aquest projecte té per objectiu fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, tot fomentant accions conjuntes entre científiques d’acadèmia i d’empresa. Les nostres #100tífiques són una comunitat de més de 700 voluntàries que porten 5 anys visitant més de 800 centres escolars de tot el país. En les xerrades simultànies organitzades el dia 7 de febrer, ens compartiran la seva experiència vital, la seva carrera professional i la seva trajectòria, perquè nens i nenes sàpiguen que en el futur poden arribar a ser el que vulguin. Per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció .

Aquesta activitat va adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya.

El projecte inclou dos grans esdeveniments o activitats:

• 1 de febrer, Trobada Anual de Networking de les #100tífiques del sistema públic i el privat, prèvia a les xerrades simultànies.
  • 7 de febrer, Xerrades simultànies de les nostres #100tífiques a centres escolars de tot Catalunya .

Com el curs anterior, també s’oferiran formacions a #100tífiques i docents per a preparar les xerrades simultànies del 7 de febrer.

#100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), coorganitzada amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), i amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Podeu trobar més informació a 100tífiques

Si teniu algun dubte o consulta el podeu adreçar a programasteam@xtec.cat