25N: Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

Cada 25 de novembre celebrem el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones. Commemorem aquest dia arreu del món per denunciar la violència que s’exerceix sobre les dones, que té el seu origen en la manca d’equitat i la discriminació, i per reclamar la seva eliminació.

En aquest enllaç podreu veure la galeria amb els pòsters realitzats per l’alumnat del Solsonès en la Campanya: Les dones hi som, i sempre i hem estat impulsada pel Grup de treball: El Solsonès Coeduca.

Us recomanem que visiteu l’apartat de coeducació de la nostra pàgina web on trobareu propostes per treballar a l’aula.

A continuació també us fem altres propostes relacionades amb la mateixa temàtica:

Proposta de programació destinada a entitats, institucions i centres educatius. Activitats i cinefòrums en format presencial o virtual per a infants, joves, grups de dones i persones adultes.

Programes de curtmetratges per ESO  i Batxillerat: Si en toquen a una, ens toquen a totes i Masculinitats en revisió, nois en acció. Cada sessió proposa el visionat de tres peces audiovisuals i la dinamització d’un debat participatiu orientat a reflexionar pro positivament al voltant del tema tractat.

XTEC 2021: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones

Recursos a  XTEC:

Primària: Vegeu l’apartat “Tolerància zero a la violència masclista i

les relacions abusives” à Dossier alumnat + guia per a docents

Secundària: Vegeu l’apartat “Tolerància zero a la violència masclista i

les relacions abusives” à Dossier alumnat + guia per a docents

Institut Català de les Dones:  Campanya Ni agressor, ni còmplice. Atura les violències masclistes