VIII Fira Esportiva del Solsonès

El passat dijous 25 d’abril es va celebrar la VIII Fira Esportiva del Solsonès

Infants de 2n jugant a la plaça del Consell ComarcalUns 450 alumnes de la comarca van participar en la VIII Fira Esportiva del Solsonès que organitza el Seminari de Mestres d’Educació Física, el Consell Esportiu del Solsonès, amb la col·laboració del Pla Educatiu d’Entorn i l’Ajuntament de Solsona.

L’objectiu de la realització d’aquesta Fira Esportiva és fomentar la convivència entre alumnes de primària de la comarca, enfortint la xarxa de treball i els vincles entre centres mitjançant la pràctica esportiva de proximitat, arrelada a l’entorn i vinculada a les entitats i clubs de Solsona i comarca.

En aquesta edició, s’ha plantejat un reenfocament del funcionament de la Fira per tal de donar noves perspectives al projecte i impulsar-lo. A més a més, s’ha fet coincidir la data amb el Dia Mundial de l’Educació Física al Carrer.

La distribució s’ha organitzat per cursos d’aquesta manera:

• Fira de 2n: Han gaudit de jocs populars i/o tradicionals a les places de Solsona. La dinamització s’ha fet a càrrec del Club de Bitlles Olius i alumnat col·laborador de l’IE Vall de Lord.
  • Fira de 4t: Han pogut realitzar activitats i/o esports a la natura a la zona esportiva del Parc de la Mina i el Parc de la Mare de la Font. Hi ha col·laborat Espaigua, ETFEM, ESCAMN, Cardonaevents i l’alumnat del CFGM de Tècnic de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure de l’Escola Arrels II
  • Fira de 6è: S’han dut a terme esports de col·laboració i oposició a les instal·lacions esportives municipals de Solsona. Les activitats han anat a càrrec de: FB Solsona Arrels i CF Solsona, AE Lach i alumnat col·laborador de l’Institut Francesc Ribalta.

Tot l’alumnat ha pogut gaudir d’un esmorzar saludable a base de fruita, a càrrec del Pla Educatiu d’Entorn de Solsona.

FIRA DE 2n – Places de Solsona FIRA DE 4t – Parc Font de la Mina i Mare de la Font FIRA DE 6è – Instal·lacions Esportives Municipals de Solsona