Jornada d’activitat física, dansa i jocs a les places de Solsona

El professorat que participa als seminaris de compartim música i el d’educació física del Solsonès, en el marc del Servei Educatiu,  han unit esforços per poder brindar a l’alumnat de Solsona i  comarca unes jornades on l’eix ha estat l’activitat física i el ball.

L’activitat s’ha realitzat a les places i espais oberts de Solsona i en aquest marc incomparable els nens i les nenes han jugat, ballat i  realitzat diferents esports.

Han estat dos dies on la il•lusió i les ganes de passar-ho bé han sigut la nota dominant entre els infants i a la vegada ham omplert les places de colors i rialles.

Agraïm la col·laboració de les entitats (Espaigua i Escola de Dansa), pla educatiu d’entorn, Consell Esportiu del Solsonès i centres educatius de la comarca per fer-ho possible.