18a edició del concurs escolar Consumópolis: “A Internet, et creus tot el que veus?”

Aquesta edició té per lema “A Internet, et creus tot el que veus?” , el treball en equip és la realització d’un vídeo, l’objectiu del qual serà convèncer al seu entorn escolar, familiar i social de la necessitat d’utilitzar de forma responsable Internet, donant a conèixer les bones pràctiques en aquesta matèria.

FASE NACIONAL

• Registre: del 4 d’octubre de 2022 al 22 de febrer de 2023. https://consumopolis.consumo.gob.es/index.html
  • Joc en línia: 4 d’octubre de 2022 al 22 de febrer de 2023.
  • Treball en equip: Del 10 d’octubre de 2022 al 27 de març de 2023. Fer un vídeo. L’objectiu del vídeo serà convèncer al seu entorn escolar, familiar i social de la necessitat d’utilitzar de forma responsable Internet, donant a conèixer les bones pràctiques en aquesta matèria.

4 noves proves:

• Chatbot: xateja amb un personatge virtual.
  • Els meus col·legues: reconeix el rostre dels teus companys de classe.
  • El diccionari: recompon les paraules.
  • La trucada: atén videotrucades d’usuaris d’Internet en dificultats.

FASE AUTONÒMICA

• Del 28 de març al 14 d’abril de 2023. Presentació de sol·licitud de participació.

Per a més informació adreceu-vos a l’Escola del Consum de Catalunya aula.consum@gencat.cat