Xarxa de Competències Bàsiques

El curs 2020-2021 començarem la Xarxa Territorial (XCBT9) els centres del Solsonès següents: Escola El Vinyet, Escola Setelsis, IE Vall de Lord, ZER El Solsonès, i CFA del Solsonès. Seguim compartim la xarxa amb els centres de l’Anoia, del Bages i del Moianès.  Aquest curs les sessions de coordinació seran virtuals.

El curs 2019-2020 formen part de la Xarxa Territorial (XCBT9) els centres del Solsonès següents: Escola El Vinyet, Escola Setelsis, Escola Vall de Lord, ZER El Solsonès, Institut Sant Llorenç de Morunys i CFA del Solsonès. Seguim compartim la xarxa amb els centres de l’Anoia, del Bages i del Moianès.

El curs 2018-2019 seguim formant part de la xarxa territorial 9 (XCBT9) compartida amb els centres del Bages, l’Anoia i el Moianès.

Els centres del Solsonès que enguany en formen part són:

• Escola El Vinyet
  • Escola Setelsis
  • Escola Vall de Lord
  • ZER El Solsonès
  • Institut Sant Llorenç de Morunys

El treball de reflexió que es va realitzant, al llarg del curs, es pot veure en el següent bloc

El curs 2017-2018 el Solsonès s’ha incorporat a la Xarxa de Competències Bàsiques, a la xarxa territorial 9 (XCBT9) formada per centres del Bages, l’Anoia i el Moianès.

Enguany el tema de treball és “El treball per projectes: aprenentatge autèntic”.

Els centres del Solsonès que en formen part són:

• Escola El Vinyet
  • Escola Setelsis