XIII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta

El 21 de març es va celebrar al Teatre Municipal de Berga un Quart de final del XIII Certamen de lectura infantil i juvenil de lectura en veu alta.

Aquest certamen l’organitza el Departament  d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, a través del Centre de Recursos Pedagògics i la Fundació Enciclopèdia Catalana. També l’Obra Social “la Caixa” col·labora amb el patrocini de la categoria Timoners, per a l’alumnat nouvingut.

Finalistes del quart que passen a la semifinal:

• Grumets vermells: Pau Molins. Escola Vall de Lord de Sant Llorenç de Morunys
  • Grumets verds: Anna Casafont. Escola Alfred Mata de Puig-reig
  • Corsaris: Laia Tor. Col·legi Vedruna – Berga
  • Tropa de Corsaris: Jana Serra, Eva Pi i Job Casas. Institut de Puig-reig, de Puig-reig

Van participar els centres: Escola Santa María d’Avià, Institut Guillem de Berguedà, Col·legi Vedruna – Berga, Escola Sant Joan, Secció d’Institut Serra de Noet, Escola La Valldan, Escola Xarxa, Escola de Gironella, Institut Pere Fontdevila, Escola Gira-sol, Escola d’Olvan, Escola Lillet a Güell, Escola Alfred Mata, Institut de Puig-reig, Escola Vall de Lord i l’Escola Serrat Voltor.

El 15 de març es va celebrar a Manresa un altre Quart de final del XIII Certamen de lectura infantil i juvenil de lectura en veu alta on va participar l’Escola El Vinyet de Soslona.