En data 3 de febrer es va publicar la resolució per la qual es defineixen les modalitats i els procediments d’acreditació de la competència digital docent.
Us la podeu descarregar en aquest enllaç .
En aquesta publicació es resol el següent:
- Establir, a l’annex I, les modalitats i procediments per acreditar els nivells de la competència digital docent i el reconeixement de l’acreditació a nivell estatal.
- Determinar, a l’annex II, el document acreditatiu de la competència digital docent.
- Establir la relació entre l’acreditació de la competència digital docent i els títols oficials que habiliten per a la professió docent, a l’annex III.
Atenció En els apartats Sisè i Setè de l’Annex I de la resolució s’estableix que:
- Sisè. La sol·licitud d’acreditació del nivell de la competència digital docent s’ha de realitzar a través del web Acreditació de la competència digital docent. Departament d’Educació (gencat.cat).
- Setè. L’obertura del termini per a presentar les sol·licituds d’acreditació s’anunciarà en la pàgina web detallada anteriorment.
Per tant, de moment, encara NO es pot sol·licitar l’acreditació del nivell de competència digital docent.
Podreu trobar més informació a l’apartat de Preguntes més freqüents de la web Acreditació de la Competència Digital Docent del Departament d’Educació.
També podeu trobar un breu resum de la resolució en la següent infografia
Per a més consultes de validesa de cursos o dubtes sobre el procés, recordeu que el Departament d’Educació ha creat una oficina d’informació per atendre els dubtes del professorat respecte l‘acreditació i reconeixement de la Competència Digital Docent. Amb aquesta finalitat s’ha habilitat un correu electrònic info_cdd.educacio@gencat.cat per resoldre les qüestions sobre aquesta temàtica i també s’ha habilitat una línia telefònica a partir de la locució inicial de trucada als Serveis Centrals del Departament (935516900, opció 7) .