Butlletí informatiu juny 2022

DESTAQUEM
Jornada eXplora STEAM’22

Es tracta d’un esdeveniment per conèixer els recursos STEAM del territori, i compartir les experiències STEAM dels centres.

L’eXploraSTEAM, s’adreça a tots els centres de Catalunya, als docents d’Infantil-Primària, Secundària i Formació Professional i a tota la comunitat.

• 1 i 2 de juliol de 2022 a La Seu d’Urgell

CESIRE: Autoformació en centre

Formació: Primers Auxilis Psicològics als centres educatius

L‘Oficina Jove del Consell Comarcal de la Segarra organitza una jornada internivells a càrrec d’Isaac Lloveras Bernat, adreçada al professorat de cicle superior de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius.

➡ Inscripció oberta: 6080671608 Primers Auxilis Psicològics als centres educatius

Accés a l’article

Fira FER (Futurs Emprenedors Rurals)

Presentació de projectes de les escoles participants al projecte de cooperació FER.Cat: Ensenyant a emprendre a les escoles rurals del Solsonès i la Segarra

• Dimecres 15 de juny de 2022 al Casal Cívic de Solsona

US POT INTERESSAR

39a Escola d’estiu Urgell-Segarra

• Durant la primera quinzena del mes de juliol

Formació d’estiu 2022 Departament d’educació >>

Altres escoles d’estiu Més informació >>

Universitat Catalana d’estiu de la Natura

EXPLORA l’acció climàtica (ODS 13): 7 de juliol (tarda en línia) i 8 de juliol (matí i tarda presencial) – Curs en Format HÍBRID Semipresencial (30 h)*
EXPLORA l’energia de l’aigua: 11 de juliol (matí i tarda presencial) i 12 de juliol (matí presencial) – Curs Semipresencial (30 h)*
EXPLORA les plantes aromàtiques i medicinals: 12 de juliol (tarda presencial) i 13 de juliol (matí i tarda presencial) – Curs Semipresencial (30 h)*
EXPLORA els recursos naturals: 8, 11, 12 i 13 de juliol (tardes presencial) – Curs Presencial (20 h) incompatible amb els 3 anteriors.

Accés a l’article

Oberta la convocatòria extraordinària de programes d’innovació

GUAITA! Exposició de fotografia als museus de Guissona i Cervera

Exposició itinerant de fotografies seleccionades en el concurs de fotoperiodisme i fotografia documental GUAITA!, dirigit a l’alumnat de 4t d’ESO dels instituts de la Segarra. Concurs, emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn de Guissona i en el Pla Educatiu d’Entorn de Cervera, per fomentar l’esperit crític de l’alumnat i la presa de consciència de l’entorn a través de la fotografia.

Accés a l’article

El Pla Educatiu d’Entorn de Cervera estrena nou espai web:

Nou espai web del PEE de Cervera >>

PEE de La Segarra

ÀMBIT MATEMÀTIC DEL CESIRE

Recull de propostes pel treball de les matemàtiques.

Connexió ODS de l’ARC.

Més informació»

Butlletí Digital BdR Juny 2022

Publicat el tercer butlletí del curs 2021 -2022. El BdR (Banc de Recursos) recull de les novetats relacionades amb la lectura.

Butlletí juny 2022»   |  Altres butlletins»

CONCURSOS I PREMIS

10a edició Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

🗓Termini del 6 de juny al 25 de juliol de 2022

MANTENIU-VOS AL DIA
Conservatori Professional i Escola de música de Cervera
Museu Comarcal de Cervera
Museu i parc arqueològic de Guissona
Biblioteca comarcal Josep Finestres
Biblioteca de Guissona
Arxiu comarcal de la Segarra
Som Segarra. Calendari d’activitats culturals i festives de la comarca.