GUAITA! Exposició de fotografia als museus de Guissona i Cervera

A partir del dia 2 de juny es podran veure les fotografies seleccionades en el concurs de fotoperiodisme i fotografia documental GUAITA!, dirigit a l’alumnat de 4t d’ESO dels instituts de la Segarra.

El concurs, emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn de Guissona i en el Pla Educatiu d’Entorn de Cervera, pretén fomentar l’esperit crític de l’alumnat i la presa de consciència de l’entorn a través de la fotografia.

A partir d’un treball previ a l’aula, l’alumnat ha treballat el concepte de fotoperiodisme i fotografia documental per, posteriorment, posar en pràctica els coneixements i capturar les fotografies que ha presentat al concurs.

En aquesta exposició, es comptarà amb la selecció de les fotografies que el jurat ha considerat més destacables. El resultat: un conjunt d’imatges de proximitat carregades de reflexió, de reivindicació i d’anàlisi.

L’exposició serà itinerant i es podrà visitar al Museu de Guissona i, potseriorment, al Museu de Cervera. A la imatge de sota veureu els dies i els horaris de cada museu.

Que gaudiu d’aquestes imatges carregades de força i contingut!