Fira FER (Futurs Emprenedors Rurals)

El projecte de cooperació FER.Cat: Ensenyant a emprendre a les escoles rurals té l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats que genera el món rural als alumnes de primària, per tal de contribuir en un futur a afrontar dos dels reptes del món rural: evitar el despoblament i afavorir la diversificació econòmica.

Com a cloenda del projecte d’enguany, es fan tres jornades presencials on, com en una fira professional, els alumnes de les comarques de la Noguera, el Segrià, la Segarra, el Solsonès, el Baix Ebre i el Montsià presentaran les seves idees emprenedores.

La fira que correspon a la presentació de les iniciatives de l’alumnat participant de La Segarra, tindrà lloc el dimecres 15 de juny de 2022, a Solsona. Durant la fira, un jurat professional format per experts de diferents àmbits relacionats amb l’empresa i l’educació, valorarà els projectes presentats i atorgarà a cada projecte una menció remarcant el punt fort de cada grup empresarial, per tal de posar en valor cada iniciativa presentada. Les escoles que hi participaran són l’escola Setelsis de Solsona i l’Escola Mestre Ramon Estadella i Torradeflot de Guissona, amb un total de 14 projectes empresarials.

La fira es desenvoluparà al Casal Cívic de Solsona el dia 15 de juny amb el següent programa:

+[info]

La Fira és oberta a tots els i les docents d’altres escoles si així ho desitgen, amb l’objectiu que puguin viure la cloenda del projecte de manera vivencial i conèixer així de primera mà el projecte per si estan interessats a participar-hi en el futur.

Per altra banda, si algun centre vol més informació, el dia 28 de juny hi haurà una sessió informativa en línia, dirigida als equips docents dels centres en la qual s’explicarà el projecte i experiències de mestres.

Per tal de rebre l’enllaç de la sessió cal inscriure’s a https://www.futursemprenedors.cat/sessio-informativa-fer-curs-22-23.

➡Veure article de la FIRA: Jornada de cloenda del projecte FER 2021-22