Experiència de robòtica al seminari de Caps d’estudis

En el si del Seminari de Caps d’Estudi vam valorar, a finals del curs passat, la importància de reconèixer-nos, entre nosaltres, les experteses que tenim. Valoració que ens ha portat a explicitar-les i a constatar la necessitat de saber de les experiències que es desenvolupen a cada centre per, a continuació, decidir quines constituïen objecte del nostre interès, aquest curs.

En aquest context, el passat dia 21 de Novembre vam fer la 2a sessió del Seminari a l’escola El Polvorí. Preteníem conèixer de prop el projecte de Robòtica que es desenvolupa al Centre, i del que ens havia parlat la Mª Àngels, la nostra companya del Seminari i cap d’estudis de l’Escola. L’explicació que del mateix ens van fer la Marta i la Marina, dues mestres del centre, i la demostració pràctica protagonitzada per un grup d’alumnes, ens va permetre contemplar noves possibilitats sobre els projectes que, situant l’alumnat al centre, es poden desenvolupar a les aules.

Una dinàmica, la iniciada al Polvorí, que continuarem, en properes sessions. Institució Montserrat, Miquel Bleach, Cavall Bernat i Jaume I, són els centres que compartiran amb nosaltres, al llarg del curs, les seves experteses. Les Matemàtiques, el Treball per Projectes i el projecte Tàndem, la Psicomotricitat i els Espais en relació al Treball per Ambients, són els temes que constituirem en objecte de reflexió en les properes sessions del Seminari.