Robòtica educativa

Algunes escoles de la nostra zona estan iniciant els alumnes més petits en la programació i en la robòtica educativa.

Per uns dies i gràcies al material que els ha proporcionat en préstec l’àrea TAC del Consorci d’Educació de Barcelona, l’alumnat d’infantil i cicle inicial participa en activitats on s’han de programar dos robots (Bee-Bots) per tal que facin algunes tasques.

Podeu trobar un recull d’aquestes activitats al web de l’escola Carles I. A més dels alumnes d’infantil i cicle inicial, l’alumnat de tercer d’aquesta escola també ha ampliat el treball fent servir el programa instal·lant el programari als ordinadors de l’aula d’informàtica.

Altres escoles que han començat a treballar amb els Bee-Bots són l’escola Seat i l’escola El Polvorí. Aviat tindrem notícies de la seves experiències !

Aquest material ha estat presentat a una de les sessions del Seminari TAC que fem aquest curs conjuntament les escoles de Les Corts i les de Sants – Montjuïc.

El dia 17 de març a les 17,30 hores tindrà lloc a la seu del CRP de Sants – Montjuïc la presentació de les experiències TAC de diferents escoles que han estat treballant la robòtica educativa a infantil i primària. Us hi esperem !

Bee-Bots

Presentació Experiències TAC