Jornades Culturals de l’Escola Lluís Vives

L’escola Lluís Vives ha realitzat els dies 24, 25 i 28 de febrer unes Jornades Culturals al voltant del tema de la Salut.

El dies 24 i 25 van organitzat durant tot el dia una sèrie de tallers relacionats amb l’alimentació (centrada en els esmorzars), la salut mental (l’educació de les emocions), els hàbits saludables i l’exercici físic.

El dia 28 al matí van realitzar unes miniolimpiades amb proves per Primària (salts, velocitat per equips, relleus, jocs de les cues) i Infantil (velocitat amb tricicles, equilibris i busca de l’arus).

En el marc de les Jornades també s’ha realitzat una xerrada per a les famílies sobre el tema de l’educació de les emocions.

Des de fa temps l’escola ja treballa el tema de l’alimentació sana i ha desenvolupat un programa d’esmorzars sans: l’alumnat ha de portar només fruita o entrepà per esmorzar. A Infantil a més és obligatori portar l’esmorzar en una carmanyola per evitar residus de paper de plata.

També estan inscrits en el programa de consum de fruita a l’escola i en el programa POIBA de l’Agència de Salut Pública. Al mateix temps implememten un programa d’Art Teràpia per aprendre a comunicar-se de manera no verbal.