Exposició a l’institut Lluís Vives

El dilluns 17 de febrer es va innaugurar a l’institut Lluís Vives una exposició cedida pel Consorci el FAR de la Regatta Tall Ship. En aquesta regata van participar 12 alumnes de l’institut  de 4t i batxillerat i dos membres del professorat , que van fer la travessa de Toulon, França/La Spezia, Itàlia del 29/09/2013 al 05/10/2013.

El projecte que van portar a terme al llarg del viatge va consistir en aprofitar l’experiència a bord d’un vaixell a vela per investigar i treballar aspectes del seu treball de recerca. L’alumnat va embarcar-se en el vaixell escola Far Barcelona  per participar en la regata de grans velers.

L’exposició recull algunes de les fotografies, relats, objectes i material d’aquesta aventura. Està oberta al públic i es pot visitar en horari escolar fins el 3 de març.

Més informació del projecte: