Projecte de robòtica de l’escola La Muntanyeta

El dia 17 de febrer va tenir lloc a l’escola de La Concepció la primera sessió de presentació d’experiències TAC relacionades amb la robòtica educativa a infantil i primària, organitzades per l’àrea TAC del Consorci d’Educació i els centres de recursos pedagògics.

A més de la participació de l’escola de La Concepció i l’escola Eulàlia Bota, un grup de mestres de l’escola La Muntanyeta van presentar com estan treballant la robòtica al centre, a través de diferents recursos i aplicacions amb alumnat de cicle superior. També van explicar la línia d’escola que des de fa dos anys van començar a dinamitzar amb el projecte «la robòtica educativa», que permet al seu alumnat treballar diferents competències a través de la programació. En el projecte hi participen des dels alumnes més petits, amb els bee-bots; passant pels probots, fins als més grans amb el Lego We Do.

Podeu veure aquest projecte al web de l’escola La Muntanyeta.