LECXIT al Districte de Sants, Barri Zona Franca

Aquest curs escolar 2015-2016 a la Biblioteca Francesc Candel s’està portant a terme una experiència de Punt Lecxit.

LECXIT és un programa que promou la Fundació “la Caixa”, el Departament d’Ensenyament i la Fundació Jaume Bofill amb l’objectiu d’incrementar el rendiment escolar dels infants mitjançant la millora de la seva comprensió lectora i amb la implicació de tota la comunitat.

Les persones que hi participen són alguns alumnes de les escoles: Escola Can Clos, Escola Bàrkeno i Escola Seat,  i uns voluntaris formats per a la tasca. Amb la implicació de les famílies i l’ estreta col·laboració de la biblioteca.

L’experiència consisteix en una trobada setmanal a la biblioteca, fora de l’horari escolar on conflueixen, els voluntaris que acompanyen a la lectura d’un grup d’alumnes triats per l’escola.

LECXIT, manté un espai web on trobareu tot tipus d’informació.

Hi ha més d’una modalitat, moltes propostes, recomanacions, recursos, vídeos. Feu-hi una ullada, val la pena.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *