Participació dels centres del Districte a l’ ExpresSA’NTS

Des del 2014 el Secretariat d’entitats de Sants-Hostafrancs-La Bordeta impulsa que entitats del territori participin en una activitat artística inclusiva on qualsevol ciutadà o ciutadana pugui expressar-se utilitzant nous llenguatges d’expressió artística.

En aquesta edició celebrada els dies 20 1 21 de febrer en els centres cívics Cotxeres de Sants i Casinet d’Hostafrancs va tenir lloc una sèrie de tallers i actuacions  en les que van intervenir aquests centres educatius:

Escola Proa: ombres xineses, jocs de llum i color

Institut Joan Coromines: teatre

Institut Emperador Carles: teatre musical

Institut Lluís Vives: música amb l’orquestra del centre

Escola Joan Pelegrí: música amb l’orquestra Music BandL’objectiu  és oferir un espai de trobada, expressió, creació i participació de forma innovadora i creativa on es trenqui la barrera que separa la ciutadania amb l’art, convertint les persones en subjecte d’expressió i creativitat.

“Vine, expressa’t, balla, toca, canta, juga, aprèn, pinta i experimenta!” Amb aquestes propostes es presenta l’ExpresSA’NTS que vol implicar tota la ciutadania dels nostres barris, fent-nos moure sota el títol ‘Cos i Ritme’.