L’orquestra Do d’Acords i l’IEA Oriol Martorell

L’Orquestra Infantil i Juvenil del Poble-sec, Do d’Acords, celebra el proper 14 de març un concert especial al Conservatori del Liceu (19h.). L’espectacle, impulsat per l’associació Integra Sons amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, comptarà, per primer cop, amb la participació de l’orquestra de l’Institut Escola Artístics (IEA) Oriol Martorell.

El concert estarà dirigit pel director del projecte i de l’associació Integra Sons, Pablo Persico, per un dels alumnes de l’orquestra juvenil Do d’Acords, i per professors de l’IEA Oriol Martorell.

Els integrants de Do d’Acords són alumnes dels següents centres públics del Poble-sec: l’escoles Jacint Verdaguer i Poble-sec; els instituts Consell de Cent i XXV Olimpíada. També hi participen adolescents de l’entitat social Espai 12@16.