Recursos físics en préstec per l’alumnat ucraïnès

Per sol·licitar el préstec d’algún recurs poseu-vos en contacte amb el CRP trucant al 933811217 o enviant un correu a crp-santadria@xtec.cat.

Títol Descripció Imatge
L’ucraïnès (Llengua, immigració i ensenyament del català 9) Col·lecció adreçada als professionals de l’educació destinada a fer notar els aspectes lingüístics que poden afavorir o dificultar l’aprenentatge del català. Contenen una descripció gramatical de la llengua i un apartat dels errors i dels problemes lingüístics més freqüents, a més d’uns estudis comparatius del sistema gramatical català amb els sistemes gramaticals de cadascuna de les llengües.
Viure a Catalunya. Vocabulari en imatges. Guia de paraules i expressions freqüents en català acompanyades d’imatges contextuals i pictogrames per facilitar la seva comprensió.
Vincles. Llengua catalana per a alumnat d’incorporació tardana.

1. Els altres i jo
  2. Aquí i allà
  3. Què fas?
Col·lecció de llibres acompanyats de quaderns d’exercicis amb propostes didàctiques per l’aprenentatge de vocabulari i expressions bàsiques del català per a alumnat d’incorporació tardana.
Xarranca. Jocs per a l’aprenentatge del català oral per a nouvinguts.

Recull de més de setanta jocs basats en patrons tradicionals organitzats segons diferents funcions comunicatives per als processos d’aprenentatge i acollida i per al diàleg igualitari entre tots els jugadors.