XXXI Premis literaris Joan Triadú

Enguany se celebra una nova edició dels Premis literaris Joan Triadú.
Recordeu que el termini per presentar els treballs que participen en els premis literaris juvenils i infantils Joan Triadú 2022 finalitza el 7 de març de 2022.
L’acte d’entrega dels premis serà el dimecres, 27 d’abril de 2022, a les 18 h, a l’església de Sant Pere de Ripoll.
Tal com marquen les bases, la temàtica és lliure, i els treballs s’han de presentar en format digital (word o pdf) i enviar a l’adreça: joantriadu@ripolles.cat.

En el document de l’obra només s’hi ha d’incloure el pseudònim. En el cos del correu electrònic, en canvi, cal especificar-hi el pseudònim, el nom i cognom de l’autor/a, centre educatiu i curs escolar.
No s’acceptaran obres fora del termini i podeu recordar a les famílies que si el treball no ha sortit seleccionat, hi ha la possibilitat que els participants, amb el suport de les famílies, presentin les obres de manera individual i lliure. És a dir, fora del marc escolar i en el format establert en les bases.
Si voleu posar a prova què en sabeu de la figura d’en Joan Triadú, des del CRP us proposem que proveu de resoldre aquest Quiz!