Preinscripció curs 2022-2023

El Departament d’Educació ha establert els terminis de presentació de sol·licituds de preinscripció escolar per als ensenyaments d’Educació Infantil (3 a 6 anys), Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Cicles de formació professional de Grau Mig. La preinscripció és un procediment administratiu per assignar una plaça a cadascun dels infants o joves que s’escolaritzen per primera vegada en un centre educatiu determinat.

Les famílies han de presentar una sol·licitud telemàtica, indicant la llista ordenada de centres que demanen i especificant-ne les circumstàncies (residència habitual, si l’infant o jove té un germà o germana al mateix centre, si té alguna necessitat educativa específica…) i adjuntant tota la documentació requerida. Només es pot presentar una sol·licitud per alumne o alumna.

Enguany les dates s’ha avançat i seran les següents:

Infantil de segon cicle i primària: 7 al 21 de març
Educació Secundària Obligatòria: 9 al 21 de març
Batxillerat: del 20 al 26 d’abril
Cicles Formatius de Grau Mitjà: del 20 al 26 d’abril (alumnes que cursen de 4t ESO) i del 17 al 23 de maig (resta alumnes)

A Ripoll s’ofereixen diversos punts de suport per poder tramitar la sol·licitud de preinscripció amb total tranquil·litat i seguretat, ja que els tràmits electrònics a vegades no són accessibles per a tothom.

Centres educatius de la comarca

Podreu consultar tota la informació a: