Projecte Educatiu Acollida

Us presenten una web,  que en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, recull la proposta formativa del Departament d’Educació relacionada amb l’atenció a l’alumnat d’origen estranger. L’objectiu es  proporcionar recursos i estratègies d’intervenció docent sobre el procés d’acollida, l’adquisició de la llengua i l’accés al currículum ordinari de l’alumnat nouvingut que s’incorpora als centres educatius catalans, per una banda, i, per una altra,  afavorir l’èxit educatiu de l’alumnat d’origen que necessita suport a l’aula ordinària per accedir al currículum.

S’ha donat a conèixer un espai Projecte Educatiu Acollida. En aquest espai hi trobarem entre altres materials:
* Recomanacions per a l’organització de les aules d’acollida en el marc de la pandèmia per COVID-19,
* Dades a l’aplicació de les aules d’acollida (curs 2019-2020),
* Oferta formativa
* molts altres articles i informacions interessants amb enllaç a XTEC