L’informatiu – Novembre

Comencem aquest mes amb un munt d’activitats de formació, de les  quals us destaquem el cicle de conferències: Aspectes transversals de convivència que començarà el dijous dia 8 de novembre amb la xerrada Aprendre junts,  viure junts. Dins i fora de l’aula a càrrec de Toni Tort i Bardolet. Trobareu tota la informació en la web del SE. Les inscripcions les podeu fer fins al dimecres 7 de novembre.

Us informen també, que aquest dilluns 5 de novembre, s’inicia la coordinació primària secundària amb les formadores Teresa Pietx i Judit Colomer que parlaran de l’acció tutorial dins el currículum competencial.

Per altra part comentar-vos que en el seminari d’equips directius de centre, la doctora Maria del Mar Duran farà una formació sobre com liderar reunions de treball, el dijous 15 de novembre.

El dia 15 de novembre també i dins del marc del pla d’entorn de Ripoll en Jaume Funes desenvoluparà una conferència que porta per títol: Quan educa el barri, ensenya la família i cuida l’escola. Infants que esdevenen ciutadans i ciutadanes diferents que volen viure junts. Serà al Museu Etnogràfic de Ripoll a dos quarts de sis de  la tarda. Els interessats podeu fer la inscripció al SE.

El Dia de la Ciència que serà el dimecres 7 de novembre alumnes de tots els centres secundària de la comarca assistiran a la conferència:  Què ens diuen les molècules sobre l’origen i l’evolució dels éssers vius? A càrrec de l’investigador Pedro Martínez. Dins del marc del Dia de la Ciència el Museu Etnogràfic de Ripoll organitza dues activitats amb el  nom de “Viscositat, infinita” i “Joc de paraules”: Podeu consultar-ne més informació clicant sobre l’enllaç.

El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics convoca el XXIV Concurs El Gust per la Lectura, basat en la lectura i treball de les obres i els dossiers didàctics corresponents, la fase d’inscripció al concurs és del 5 de novembre al 21 de desembre de 2018.