L’informatiu – Març/Abril

Durant el passat mes de març s’han dut a terme moltes activitats en les quals hi han participat tots els centres del Ripollès.

Vam començar el mes amb les audicions,  The rusties blues band que ens van presentar el seu espectacle “Viatjant pels camins del blues”, adreçat als alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior.

Per tancar les audicions amb el Pot Petit que va presentar l’espectacle “Ritmes i Rialles” als alumnes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial.

Les dues propostes han estat treballades prèviament amb l’alumnat en els diferents centres.
També es va realitzar l’English Day que va reunir els alumnes de 4t. d’ESO i de 6è de Primària amb l’objectiu de conviure en anglès durant un dia ple d’activitats pràctiques, reptes i treball cooperatiu.

Finalment i per tancar el mes de març  els alumnes de Cicle Superior van assistir a l’obra de teatre en anglès The talent Thief de la companyia IPA.

Aquest abril també comença amb activitats. El passat dia 3 es va dur a terme al teatre Comtal de Ripoll el quart de final del Servei Educatiu de la Cerdanya i  del Ripollès en el marc del quinzè Certamen de Lectura en Veu Alta, en el qual els alumnes que van llegir representaven un total de més de 1300 alumnes de Primària i de Secundària d’aquestes dues comarques.