L’informatiu – Febrer 2020

Aquest mes de febrer es presenta ple d’activitats!

El dijous 6 de febrer hi ha el teatre en anglès de Cicle Inicial, amb l’obra CINDERELLA, un espectacle on els personatges principals són una horrible germanastra, una fada madrina gairebé sorda –a més de despistada– i un príncep blau miop. La podem ajudar? És clar que sí!
El dimecres 26 de febrer, els alumnes de Cicle Superior aniran a veure l’obra de teatre en anglès ROBIN HOOD, on podran passar una molt bona estona veient en Robin Hood, un heroi!
El proper dia 11 de febrer serà el dia de la Internet Segura. Serà un bon moment per treballar amb els alumnes alguns continguts que el Departament posa a disposició dels centres educatius, tant per a primària com per a secundària, a través de la secció Internet Segura de la XTEC. Recordeu que hi ha disponible l’apartat Internet Segura a l’edu365, un canal de Youtube, i molta informació i recursos al vostre abast!

Aquest mateix dimecres es realitzarà el DIA DE LA DONA CIENTÍFICA, on alumnes de 1r d’ESO tindran l’oportunitat de rebre la conferència: “Investiguem les plantes: què, qui i com” a càrrec de la Sra. Teresa Garnatje, investigadora de l’Institut Botànic de Barcelona.

El dimecres 19 de febrer es realitzarà una xerrada d’Altes Capacitats, adreçada a pares i mares i docents de tota la comarca a càrrec de la directora de l’EAP, la Montse Pujol a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll.

Enguany s’estan preparant els JOCS FLORALS, amb l’objectiu d’incentivar a l’alumnat a promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinar des de l’àmbit lingüístic, digital i artístic, a través d’estratègies i recursos per a presentar contes audiovisuals a l’edició d’enguany dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

DONA LA NOTA, encara hi som a temps és una iniciativa que pretén que nens i nenes, nois i noies dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper. https://projectes.xtec.cat/encara-hi-som-a-temps/