La Brúixola 2023-24, la guia d’educació a temps complet de Ripoll

Ripoll, com a ciutat educadora, compromesa amb l’educació a dins i a fora de l’escola, que forma part dels Plans Educatius d’Entorn del Departament d’Educació, del moviment de Ciutats Educadores i d’Educació 360, entre altres, ofereix un any més La Brúixola, una guia d’educació a temps complet.

En aquesta guia s’hi troba tot el ventall d’activitats de les entitats, associacions i centres públics i privats que es poden realitzar al municipi. Ripoll aposta perquè l’educació vagi més enllà de les aules i vetlla perquè l’entorn tingui una oferta variada i amplia en què infants i joves puguin portar a terme activitats que formin part del seu aprenentatge vital i de l’assoliment de l’èxit educatiu.

La Brúixola està organitzada per temàtiques. S’hi poden consultar activitats relacionades amb les arts escèniques i la dansa, les arts creatives, els idiomes, la música, l’esport i el suport a la tasca escolar. Seguidament, hi trobareu les activitats que organitzen els diferents serveis i entitats, i finalment, les dades de contacte de les AFA (associacions de famílies) i de tots els centres educatius de la vila. Amb aquesta classificació, els infants i joves, juntament amb les famílies podran elaborar el seu itinerari formatiu personalitzat, segons les seves motivacions, interessos o inquietuds.

La Brúixola es pot descarregar aquí:  LA BRÚIXOLA