El Conseller d’Educació inaugura la secundària a Sant Joan de les Abadesses

La jornada d’inauguració ha començat amb una visita del conseller Bargalló al centre, comprovant els equipaments i el desenvolupament de les classes. També s’ha dut a terme una reunió de treball amb membres de la comunitat educativa santjoanina i ripollesa.

S’ha complert un primer desig a Sant Joan de les Abadesses: poder disposar a ple rendiment del nou centre educatiu que forma els alumnes de Secundària del poble. Però com han fet evident els alumnes, professorat, el director del centre i l’alcalde, encara en queda un altre d’important: que tota l’educació es pugui concentrar a l’edifici de la Coromina del Bac, des de P-3 i fins a 4t d’ESO. La incorporació dels alumnes d’Infantil i Primària es durà a terme quan hagi finalitzat l’adequació que manca al centre escolar, que ja està prevista des del Departament, de moment sense terminis.

A municipis com Sant Joan de les Abadesses s’ha d’apostar pel model d’institut escola. Ho té clar l’ajuntament i també la conselleria d’Educació, tal com afirma Bargalló.

Podeu veure un petit resum de la jornada clicant sobre l’enllaç