Acollida a les famílies d’Ucraïna

Refugiats ucraïnesos comencen a arribar, ja que algunes famílies tenen vincles amb residents a les nostres poblacions. La majoria són dones amb infants petits i adolescents en edat d’escolarització i a qui el curs els ha quedat sobtadament interromput per la guerra al seu país.

Ласкаво просимо до школи/ Benvinguts a l’escola

Aquí us deixem diferents enllaços a traves del nostre equip LIC

Si acabes d’arribar d’Ucraïna a causa del conflicte bèl·lic que s’hi està vivint, et volem donar la benvinguda a Catalunya i explicar-te què has de fer per escolaritzar el teu infant o jove.

Has de saber que té garantida un plaça gratuïta en un centre educatiu de qualitat en l’escolarització bàsica i obligatòria, que en el nostre sistema educatiu arriba fins als 16 anys. A més, també té cobert el servei de menjador.

+ informació