Dia Mundial de la Poesia

L’any 1999 la Conferència General de la UNESCO va proclamar el 21 de març Dia Mundial de la Poesia (DMP). Per celebrar-ho, des de l’any 2008 la Institució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d’Associacions i Clubs Unesco promocionen aquesta celebració tant… Llegeix més»

Nova pàgina web del programa Faig

Us informem que s’ha posat en funcionament el nou web del programa d’innovació experimental Fent per Aprendre, Imaginant Globalment (FAIG) amb l’objectiu d’oferir un major nombre de continguts vinculats amb el programa que puguin ser d’interès per als centres i la comunitat docent en… Llegeix més»

8 de març Dia Internacional de les Dones

Per avançar cap a un futur equitatiu i sostenible, cal comptar amb les nenes i les dones i garantir-los l’oportunitat d’aprendre i liderar en totes les activitats humanes.
Des del Servei Educatiu del Ripollès i des del Departament d’Educació, ens sumem al missatge d’ONU Dones:… Llegeix més»

IV Trobada Col·la~Clic

El pròxim 6 d’abril es celebrarà la IV Trobada Col·la -Clic. Un espai d’intercanvi d’eines i experiències relacionades amb la implementació de diverses tecnologies, programari, aplicacions i solucions digitals a l’aula. Una jornada de reflexió, aprenentatge i intercanvi entre iguals.

📅 dissabte 6 d’abril de 2024 Llegeix més»

Jornades de portes obertes als centres educatius de la comarca

Dates de la preinscripció del curs 2024-2025
Educació infantil (3-6 anys), educació primària i Educació Secundària Obligatòria.
Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
  • Educació Secundària Obligatòria: del 8 al 20 de març

Matrícula:

• Educació infantil, educació primària i Educació Secundària Obligatòria: del 18 al… Llegeix més»

Tenim la paraula

Aquest curs 2023-2024 es tanca el programa de comunicació oral Tenim la paraula, que s’està duent a terme a diferents centres de la comarca del Ripollès i de la Garrotxa.
Com a cloenda, els centres participants han preparat una activitat de zona per tal de treballar i… Llegeix més»

Univers jove 2024

UNIVERS JOVE 2024

Data. 20 de febrer de 2024

Horari: 9:30 h a 14:00 h

Lloc: Pavelló municipal de Ripoll

El proper 20 de febrer tindrà lloc a la població de Ripoll la desena edició de la fira d’orientació acadèmica Univers Jove.
L’Univers Jove és la fira de l’orientació acadèmica que… Llegeix més»

Let’s Clean Up Europe

La campanya Let’s Clean Up Europe, promoguda per l’Agència de Residus de Catalunya, té per objectiu combatre la presència de residus abandonats en espais naturals i incentivar accions de neteja organitzades per escoles, associacions, ajuntaments… Una de les accions més emblemàtiques és el Correcull que es va iniciar al Servei… Llegeix més»

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El 30 de gener és el Dia Internacional de la Pau i la No-Violència. Aquest dia es commemora la mort de Mahatma Gandhi líder nacional i espiritual de l’Índia, assassinat a trets el 1948 per un integrista hindú.
L’objectiu del Dia Internacional de la Pau i la No-Violència… Llegeix més»

Estalvia aigua, fem-ne un bon ús

Els períodes de sequera que Catalunya està vivint de forma cíclica els darrers anys i, que s’estan accentuant degut a la crisi/emergència climàtica, fan necessari que tots els sectors de la societat consolidem i integrem en la nostra activitat diària la cultura de l’estalvi… Llegeix més»

Projecte LICEUAPRÈN