Setmana Europea de prevenció de residus

Enguany es celebra la XI edició del 16 al 24 de novembre de 2019. El tema central de l’edició d’aquest any és l’educació i la comunicació en prevenció de residus. Adjuntem un document per explicar a les escoles què és, per què inscriure’s i com participar a la setmana, així com una fitxa del Bosc de la vida, una activitat que pot interessar a les escoles.… Llegeix més»

Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

El Departament obre convocatòria de Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA), per seleccionar centres de titularitat pública dependents del Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament… Llegeix més»

Benvinguda al nou professorat de la comarca.

Cada curs s’incorpora nou professorat a la comarca, des del servei educatiu del Pla de l’Estany i el servei d’educació de l’Ajuntament de Banyoles hem organitzat una sessió per donar la benvinguda a la nostra comarca a aquest nou professorat.

En aquesta sessió:
Donarem a conèixer com és la comarca a nivell educatiu i quins recursos tindran a l’abast.
Farem una visita guiada al museu Darder, un recurs educatiu molt interessant de la nostra comarca. … Llegeix més»