Setmana Europea de prevenció de residus

Enguany es celebra la XI edició del 16 al 24 de novembre de 2019. El tema central de l’edició d’aquest any és l’educació i la comunicació en prevenció de residus. Adjuntem un document per explicar a les escoles què és, per què inscriure’s i com participar a la setmana, així com una fitxa del Bosc de la vida, una activitat que pot interessar a les escoles.… Llegeix més»

Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

El Departament obre convocatòria de Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA), per seleccionar centres de titularitat pública dependents del Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament… Llegeix més»