Geoparc Origens als Pirineus Catalans

CFA Tremp
El Geoparc Orígens és ubicat als Pirineus catalans, a la província de Lleida, és un territori de gran riquesa geològica, que forma part de la Xarxa Mundial de Geoparcs de la UNESCO des del 17 d’abril de 2018. Són 2.040 quilòmetres quadrats de superfície que inclouen un total de 19 municipis.

El Centre de Formació d’Adults apadrina el Geoparc Orígens als Pirineus Catalans, ja que considera que és una institució que engloba un patrimoni geològic, paleontològic, miner, natural i cultural motivador per l’alumnat i que permet conèixer i entendre l’entorn més proper. Per les seves característiques facilita un treball interdisciplinari i competencial partint de la realitat propera a l’alumnat, fent valdre aspectes socioeconòmics que ofereix el territori en termes d’explotació dels recursos i permetrà una anàlisi de les noves oportunitats pel futur de la comarca.