Els Bronzes- Llavorsí

Escola de Llavorsí
El centre ha triat apadrinar aquest dipòsit de bronzes, trobat al poble, pel desconeixement general sobre el tema tant a nivell d’alumnat com a nivell de pares i mares de l’ escola,  com de les mateixes institucions i de la gent del poble en general.

Per altra banda, també es té en compte i es valora la  gran importància d’aquest element patrimonial des del punt de vista arqueològic.

Enllaç el projecte

bronzes-p

1. Josep Companys Plana

Excel-lent idea la de donar a conèixer aquest conjunt arqueològic, bastant desconegut a la zona. El dia que el vaig localitzar va ser un dels mes emocionants de la meva vida. Llàstima que les peces no es poguessin quedar a Llavorsí. Endavant amb el projecte!
    Josep Companys.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *