Manifesta 15 Barcelona

Manifesta 15 Barcelona Metropolitana

Busquem docents de primària i secundària que treballin a la regió metropolitana de Barcelona per formar un grup de treball interessat a reflexionar sobre la tasca docent avui en dia i participar de la creació d’un material didàctic aplicable al context educatiu.

A través de tres mòduls que combinen teoria i pràctica, aquest programa busca crear espais de reflexió i aprenentatge mutu per als educadors i les educadores. Aquestes trobades comptaran amb la participació d’artistes i investigadores, a la vegada que se centraran en tres eixos temàtics:

• L’educació és política – 5 i 6 d’abril – El Prat de Llobregat.
        • Innovació, renovació i transformació – 19 i 20 d’abril – Santa Coloma de Gramenet.
        • Comunitats, cures i entorns – 10 i 11 de maig – Sant Cugat del Vallès.

Aquestes sessions són gratuïtes i funcionen autònomament. Per participar, només s’ha d’omplir aquest formulari d’inscripció:

Formulari d’inscripció

Aquest programa parteix de la recerca realitzada pel Departament d’Educació de Manifesta 15, ‘Fora per fer Escola’, la qual s’enfoca en les iniciatives educatives progressistes que van succeir a Catalunya abans i després de la dictadura franquista, com ara l’Escola del Mar i l’Escola de Bosc, l’Escola d’anormals Vil·la Joana, el col·lectiu de mestres Batec i el moviment popular d’Escoles en Lluita.