Trobada de bones experiències al 6è Seminari d’Educació Inclusiva

El Seminari Escola Inclusiva 2019 tindrà lloc el divendres 25 d’octubre de 9 a 14h al Centre Cívic Pere Quart-Joan Oliver (C/ del Comandant Benítez, 6) de Barcelona, amb la participació de professionals de l’escola inclusiva.

Aquest seminari està organitzat pels districtes de Sants-Montjuïc, les Corts i Sarrià-Sant Gervasi, i l‘Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, amb la col·laboració del Consorci d’Educació de Barcelona.

La sisena edició del Seminari d’Educació Inclusiva engegarà amb la conferència ‘Eliminant barreres per garantir la presència, la participació i l’aprenentatge: la història del Jan’ a càrrec de Jesús Soldevila Pérez, doctor en Pedagogia amb menció internacional, docent i membre del Grup de Recerca sobre Atenció a la Diversitat de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

Després, tindrà lloc l’intercanvi de bones experiències en inclusió a l’escola, amb les intervencions següents:

• “El servei de la Unitat de Suport a les Escoles Bressol (USEB) com a recurs per a l’escola inclusiva”, a càrrec de Joan Tort i Caro Seró, de l’equip de la USEB de Vil·la Joana.
  • “Temps i espai. La mirada del Suport Intensiu per a l’Escolarització Inclusiva (SIEI) al Jaume I”, a càrrec de Cristina Vilalta i Sílvia Llorens del SIEI, amb l’acompanyament i el suport de l’equip d’atenció a la diversitat de la CAD.
  • “Construint habilitats”, a càrrec de Cristina Saborido de l’Escola THAU, Institució Cultural del CIC, i Josep Solà, del Servei Educatiu Específic de Mòtrics (SEEM) del CEE Pont del Dragó.

Més informació aquí.