JOCS FLORALS

Referent de l’activitat: Marta Ponti

Reserveu-vos el dimarts 19 de maig de 17’30 a 18’15 per els alumnes de les EBM , Llars d’Infants i Educació Infantil i de 18’30 a 19’30 per els de Primària i Batxillerat

L’Elisabeth Ulibarri explicarà un conte per als nens i nenes més petits i el poeta David Castillo serà el rapsoda dels treballs dels més grans.

NO US HO PERDEU!!!

Els Jocs Florals és un certamen consolidat en els centres educatius que any rere any ha tingut una participació de la pràctica totalitat dels centres del districte, des de l’educació infantil fins als batxillerats i graus superiors. Té la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Els treballs presentats han de ser originals i elaborats a l’aula i han de ser una mostra del procés d’escriptura que es fa als centres.

Aquest curs 2019-2020 els Jocs Florals Escolars del Districte de les Corts celebren la seva 34ena convocatòria!

Bases JJFF Les Corts 2020

Fitxa Participació Centre

Bases dels Jocs Florals Escolars de Catalunya 2020

Bases dels contes audiovisuals 2020