JOCS FLORALS

Referent de l’activitat: Marta Ponti

Reserveu-vos el dimarts 18 de maig de 10:15h a 11h per els alumnes de les EBM , Llars d’Infants , Educació Infantil i Educació Especial.

Primària, Secundària i Batxillerat reserveu-vos la franja de 11h a 12h

La contacontes Assumpta Mercades explicarà dos contes per als nens i nenes més petits i els poetes Josep Pedrals i David Castillo seran els rapsodes dels treballs guanyadors.

Des de la vostra escola podreu seguir l’acte en streeming que serà retransmès des del Centre Cívic Pere Quart del Districte de Les Corts. També es gravarà en vídeo i es pubicarà a la pàgina web del SE.

Els Jocs Florals és un certamen consolidat en els centres educatius que any rere any ha tingut una participació de la pràctica totalitat dels centres del districte, des de l’educació infantil fins als batxillerats i graus superiors. Té la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Els treballs presentats han de ser originals i elaborats a l’aula i han de ser una mostra del procés d’escriptura que es fa als centres.

Aquest curs 2020-2021 els Jocs Florals Escolars del Districte de les Corts celebren la seva 35ena convocatòria!

Bases JJFF Les Corts 2021

Fitxa Participació Centre

01_BASES_JOCS_FLORALS_ESCOLARS_DE_BARCELONA_2021

02_BASES_JOCS_FLORALS_ESCOLARS_DE_BARCELONA_CONTE_ILUSTRAT_2021