Ràdio escolar (pàgina 2)

11 de maig: Adiccions al mòbil

27 d’abril: Sèries favorites

Ones Maristes

19 d’abril: Ús de les mascaretes!!!!!

23 de març: Tema adolescents

Ones Maristes

“Avui el grup de radiofònics d’Ones Maristes ens expliquen les seves experiències a la ràdio del CRP Les Corts després de tot aquest temps treballant-hi. No us ho podeu perdre!”

3 de febrer de 2020

20 de gener de 2020

Escola Les Corts

“Avui hem rebut la visita de les dues classes de 5è de Primària a la ràdio del CRP Les Corts on han exposat diferents temàtiques treballades a l’aula.”

26 de novembre de 2019

Ones Maristes

Què han après durant aquest curs al treballar amb la ràdio? Clica aquí

14 de maig de 2019

Ones Maristes

“Avui els alumnes de l’escola Maristes ens expliquen un projecte inter-instituts. Alhora, ens parlen de preferències musicals i entrevisten a alumnes del grup classe que han estat d’intercanvi a Alemanya.”

No et perdis aquest programa. Clica aquí.

19 de març de 2019

Ones Maristes

“Els entrevistadors són els protagonistes”

Si escoltes el programa, trobaràs la resposta. Clica aquí.

29 de gener de 2019

Ones Maristes

“Els alumnes participants en les Ones Maristes ens expliquen com celebren les festes atenent a les seves costums, cultures i religions. Alhora, entrevisten als mestres per saber què fan en aquest període de l’any, com celebren les festes i el canvi d’any 2018-2019”

Vols sentir com celebren les festes alumnes i mestres? Clica aqui!

18 de desembre de 2018

Ones Maristes

“Som la Marta, Monique, Aina i Raquel! Què creieu que fan els mestres a la seva vida privada? Avui entrevistem a en Pablo Lopez, el nostre nou mestre de matemàtiques que va participar al programa Master Chef, 4ta edicio”

Vols sentir la entrevista complerta? Clica aqui!

21 de novembre de 2018

Ones Maristes “Bon dia som les Ones Maristes de 4t ESO: Andrés, Maria, Judith, Salma i Raquel! Avui us parlem de l’origen de Halloween, històries terrorífiques, cançons que fan tremolar i no ens oblidem! També parlarem de la Castanyada!”

Vols sentir tot el que et cal saber per estar preparat pel Halloween i la Castanyada? Clica aqui!

30 d’octubre de 2018

Ràdio CRP Les Corts

“En Jofre, en Xavi, en Jan, la Maria, la Carla i la Martina són els representants de 6è de primària de l’escola Lavinia que avui ens expliquen el seu projecte d’Aprenentatge Servei sorgit a partir de la creació d’una Cooperativa! El seu projecte es duu a terme en col·laboració amb la Residència Sanites Mayores de les Corts”

Vols sentir el seu projecte #APSC complert? Clica aqui!

14 de juny de 2018

Radio SRN

“La Júlia de l’escola Sant Ramon introdueix el programa d’avui. Els alumnes ens parlaran de: cultura i espectacles, informació meteorològica, música, acudits, esports, reportatges i moda! Un programa molt complert de part d’aquests petits artistes!”

Vols sentir què hi ha de nou a Sant Ramon? Clica aqui!

5 de juny de 2018

Ones Maristes “En Pol, la Joana, la Judith, en Rafa, la Maria, la Salma, la Judit i la Raquel són alumnes de 3r d’ESO dels Maristes i avuí ens expliquen una sèrie d’anècdotes divertides que els hi ha passat durant les seves vides. Un programa divertidíssim que no et pots perdre, riuràs de debó!”

Riu-te de debó escoltant el programa! Clica aqui!

16 de maig de 2018

Ràdio CRP Les Corts

“Avui farem una taula rodona amb en Marc i la Laura (Institut les Corts), la Selma (Santa Teresa de Lisieux), la Paula (Sant Ramon Sagrat Cor) i l’Alex (Pare Manyanet). Ens explicaran els projectes #apsc (Aprenentatge i Servei Comunitari) que han fet durant aquest any i com de bé s’han sentit fent-los! Una experiència que de ben segur no oblidaran pas!”

Escolta aquesta taula rodona plena d’experiència i emoció!

16 de maig de 2018

Radio SRN “L’Elsa de l’escola Sant Ramon ens presenta el programa d’avuí on parlaran de: moda i música. Ens tenen preparades entrevistes, reportatges i moltes coses més! A més a més, avui parlaran amb una esportista que competeix a nivell mundial! No t’ho perdis”

Vols sentir les novetats de Sant Ramon i l’entrevista a una esportista mundial?

19 d’abril de 2018

Ones Maristes “Avui, els alumnes de 3r i 4t d’ESO de  Maristes ens parlen sobre aquells temes considerats “tabú” a la societat, com pot ser menstruar. Perquè ha sigut sempre un tema tabú? Perquè no hauria de ser-ho si totes les dones passen pel mateix procés un cop al mes?”

Vols escoltar la opinió de primera mà sobre tabús socials?

19 d’abril de 2018

Ones Maristes “Els alumnes de 3r i 4t d’ESO de Maristes: Joana, Rafa, Pol, Maria, Raquel, Judith i Salma són els encarregats d’explicar-nos el viatge a Italia que faran del 16 al 23 de març 2018. Estan molt emocionats per aquesta oportunitat! Altres alumnes els entrevisten per conèixer de primera mà les seves espectatives i experiències amb Italia: Què porten a la maleta? Porten molts diners? Han anat algun cop a Italia? Això i molt més!”

Vols saber què tenen pensat fer a Italia i què “tramen” aquests alumnes?

14 de març de 2018

Radio SRN