Guia per a l’abordatge de la conducta suïcida i de les autolesions no suïcides en el centre educatiu

És molt important crear contextos amb sentiments de pertinença, de benestar i de comunicació i que els i les docents es formin en la detecció d’indicadors d’estat d’ànim negatiu. Els centres educatius també són bons observatoris per detectar i prevenir el malestar emocional en relació amb la conducta suïcida. D’aquí sorgeix el propòsit conjunt del Departament de Salut i del Departament d’Educació d’implementar aquest material per a l’abordatge del suïcidi i les autolesions no suïcides en l’àmbit educatiu, que es dirigeix a tot l’alumnat de l’escolaritat obligatòria i postobligatòria, i que ofereix unes pautes adequades per a l’actuació coordinada i precoç en els centres educatius.

Enllaç a la Guia