XXIX L’escola al teatre

Aproximadament uns 750 alumnes de cicle mitjà i superior gaudeixen de l’obra “The plastic mermaid” de Jumping Ducks.

Aquest passat 21 i 22 de març van assistir al teatre per veure aquest espectacle que vol conscienciar del gran consum de plàstics en la nostra societat. Durant les setmanes anteriors les docents d’anglès de totes les escoles de primària de la Conca de Barberà van treballar aspectes gramaticals, vocabulari, ritmes, pronúncia, cançons… i la importància de les 3 “R”: reduir, reutilizar i reciclar.

Aquesta activitat es realitza amb la col.laboració del Consell Comarcal en aquell alumnat que es desplaça i els ajuntaments de L’Espluga de Francolí, de Montblanc i de Santa Coloma de Queralt en la cessió dels espais.