XXIII Concurs de dibuix escolar de la Setmana Medieval de Montblanc

Temàtica: “ Sant Jordi i la Setmana Medieval de Montblanc”

Participants: Alumnat d’educació infantil, primària i educació especial dels centres educatius de la Conca de Barberà.

Data límit de presentació: 19 de març del 2021.

⦁ El dibuix s’ha de presentar en un full DIN A-4
⦁ Es pot utilitzar qualsevol tècnica o material però atès que els guanyadors s’han de reproduir en el calendari de l’any 2022 , no és aconsellable que els treballs tinguin volum(com algun tipus de collage)ja que és difícil que quedin bé les reproduccions.
⦁ Els treballs han de ser individuals i només se’n pot presentar un per participant.
⦁ Es valorarà la creativitat, l’originalitat i la tècnica emprada.
⦁ Les obres que es presentin al concurs han de ser pròpies i inèdites.
⦁ La participació en aquest concurs suposa la plena acceptació d’aquestes bases i de les decisions del jurat que seran inapel·lables.
⦁ En el dibuix no s’hi pot posar el títol del treball ni l’any ni el nom de l’autora o autor.